Prima mea postare... ce să fie oare? "Tablagiul"


Hai să vă povestesc o întâmplare din scurta vacanţă intersemestrială. Deh... 1 săptămână cică, dar parcă pentru mine a fost puţin mai lungă...

Nici n-am ajuns bine acasă, că s-a şi împrăştiat ''vestea''... Îmi sună telefonul. Cine e? Un puşti, un vechi prieten din oraşul natal...e de-al nostru mah (mai bine zis..de-a noastră). Ce vrea? Cică între timp şi-a luat şi el permisul şi mă invită la o plimbare cu maşina primită cadou de la tasu'. Ok, fie. Accept invitaţia.

Ne-am întalnit, am plecat la drum. Şmecheraş puştiul...dar e şi frumos măi, n-am ce comenta (păcat că e prea doamnă). Mergem noi ce mergem, muzică, viteză - că deh, se respectă omul - până când din spate...ce apare? Exact... o maşină de poliţie, cu girofarurile aprinse, ne face semn să tragem pe dreapta. Opreşte puştiul maşina, iar în dreptul portierei apare un tip, adică un poliţist...cică:

- Bună seara! Agent XYZ, Poliţia Rutieră, vă rog să-mi prezentaţi documentele. (era agent cică...sau tablagiu...sună mai bine... tinerel tipu', dar avea o moacă de ''Garcea'')

Îi dă ''domnişoara'' actele, e totul ok. Dar nu e ok se pare...polişistul îi spune puştiului că a depăşit viteza legală şi că va fi amendat. Nu termină bine de zis si...şoc:

- Dar putem rezolva şi altfel...

Am rămas puţin blocaţi amândoi...

- Poftim? Adică... altfel cum? La ce vă referiţi? intreabă puştiul.

- Adică...şti la ce mă refer. Putem merge în altă parte, mai la întuneric...la mine în maşină, nu e nicio problemă.

Acum chiar am rămas blocaţi... Brusc...mi-a venit ceva în minte (era timpul să intru şi eu în acţiune, nu? că tăcusem până atunci):

- Auzi domne', cred că te uiţi prea mult la TV...la Capatos sau la Bahmu', când e invitată Naomi sau alte personaje de genu'. Cum puteţi spune aşa ceva? Mai ales că suntem 2 persoane aici...ce înseamnă asta?

Ce fac eu? Scot din buzunar legitimaţia de presă şi îi explic frumos domnului tablagiu că am înregistrat totul pe telefon (da' de unde...). Se pare că a pus repede botul...îi dă frumos actele puştiului şi pe deasupra ne mai urează şi o seară buna...după care o întinde în maşină (v-am spus eu că avea moaca de ''Garcea'').

Şi uite aşa am trăit să o văd şi pe asta... noroc cu puştiu' că mi-a făcut acea invitaţie...

2 comentarii:

Stoicescu A. spunea...

Deci sa mor eu de nu innebunesc... wow, chiar nu mi-am imaginat ca s-ar putea intampla asa ceva ... nu-mi vine sa cred. O cruce mare ...

Cătălin Vieru spunea...

de acord cu alex. :O de plata in natura am auzit, dar de spaga in natura nu! :))